Produženi vikend u Budimpešti

S obzirom da smo svi sada doma i nema nekih putovanja (nema ni izlazaka, a kamoli išta više) odlučila sam oživiti uspomene. Imali smo u planu po drugi put posjetiti Budimpeštu i uživati u koncertu. S obzirom na situaciju mislim da će biti odgođeno za neke bolje dane.

Čim sam krenula gledati slike i prisjećati se prvog posjeta Budimpešti odmah mi je bilo toplo u srcu. Nadam se da ćete uživati u ovome i makar virtualno otputovati sa mnom u uspomene. Bilo je to naše prvo zajedničko putovanje van Hrvatske.

Stvarno mi je to putovanje jedno od najdražih. Možda zbog činjenice da im je hrana bila odlična ili zato što su cijene kao kod nas. Smještaj nam je bio super jer smo većinu toga mogli proći pješke. Iskreno sam bila malo skeptična jer nije imao recenzije, a na kraju je ispao odličan.

Bio je vikend spojen s praznikom u ponedjeljak početkom listopada 2018. Krenuli smo busom u petak oko 6 popodne iz Zagreba i došli tamo oko 11. Kasnili smo sat vremena jer smo malo stali na granici. Srećom pa su metroi još vozili. Iz metroa smo išli još malo na tramvaj i začudili se da tramvaj ima vrata na obje strane. Kasnije smo skužili da je tako zato što na okretištu vozač mijenja kabinu te se ne okreće polukružno kao kod nas. Brzo se smjestili u stančić. Na slikama je izgledao super, a uživo još ljepši. Na ulicama je bilo dosta živo pa smo odlučili malo prošetati po kvartu. Dosta tobacco shopova i mini dućana radi od 0-24.

Putovanje - Smještaj - Stan u kojem smo boravili
Stan u kojem smo boravili

Sutradan ujutro smo krenuli lutati po gradu. Doručkovali smo u Costi (slika s prošlog posta) i krenuli dalje istraživati. Meni je pukla nova torba, i to baš blizu nekog kineskog dućana pa smo ušli po novu. Odličan suvernir sam ponijela s tog putovanja. Ah, žene i torbe. Htjeli smo posjetiti Elektrotehnički muzej, ali je bio zatvoren. Slučajno smo naišli na Szimplakdt Street koja je baš cool izgledala. Stari stanovi su preuređeni u kafiće i ukrašeni grafitima. Zamišljali smo kako samo bude lijepo navečer tu kada je sve puno.

Putovanje - Razgledanje grada - Szimplakdt Street
Szimplakdt Street

S obzirom da smo zaboravili spakirati neke stvari zaletili smo se u shopping centar koji je imao Decahtlon. Druge dućane nismo gledali jer smo žurili istraživati grad. Posjetili smo National History muzej. Nismo imali neki određeni plan gdje bi jeli, ali smo se složili da bi probali neku tradicionalnu hranu. Dragi je brzo potražio po netu i našli smo Old City Caffe.

Sjedili smo vani jer je bio početak 10 mjeseca, a još toplo. Pokraj nas su sjedili simpatični stariji par Britanaca. Pohvalili su se da idu u Hrvatsku i još smo se malo raspričali. Gospodin nam se čak ponudio da nas slika da imamo zajedničku sliku.

Natrag na hranu. Jeli smo tradicionalnu mađarsku gulaš juhu i pačja prsa s njokima i gljivama. Bilo je stvarno odlično. Stavit ću vam i slike da vidite. Nije nam se išlo doma pa smo se prošetali po Vici Ulici i sjeli na kavu. Odnosno, u tu uru sam ja pila kavu, a dragi vruću čokoladu sa sladoledom. Kupili smo i razglednice i markice. Otišli smo do Elizabeth mosta i tamo se malo poslikali. Lagano smo šetnjom otišli do stana i odmorili se.

Sutradan ujutro smo krenuli Andrassy Ulicom prema Trgu Heroja. Prva postaja je bila Starbucks. Tu sam jela odličan bagle sendvič i naravno pila fensi kavicu- pumpkin spice latte. Oko nas su bili većinom studenti koji su učili. Druga postaja je bila House of Terror jer se činilo zanimljivo. I stvarno, preporučujem. Je da je malo potresno, ali je jako zanimljivo i isplati se kupiti ulaznicu. Nakon toga smo otišli na Trg Heroja koji sam ja najviše iščekivala. U blizini je i zološki vrt, ali smo mi prekasno došli i radio je još samo sat, a i bili smo gladni pa smo odustali.

Putovanje - Gurmanski trenutci - Fina hrana u Budimpešti
Fina hrana u Budimpešti

U blizini smo pojeli neko meso i krumpire i pili neke zanimljive limunade s okusom. Prošetali smo prema dvorcu gdje je Drakula boravio kada je bio zatočen. Stvarno je prekrasno tamo se šetati. Busom smo otišli do Fishermans Bastion. Zapravo, dolje nas je bus iskrcao pa smo se pješke uputili prema gore. Taman smo uhvatili sumrak što je pružalo i dodatni ugođaj. Odozgo se vidio Pesta dio i sve lijepe građevine. Spustili smo se pješke preko mosta i pronašli kip princeze pokraj tračnica. Poslikali smo se i otišli do centra pojesti nešto. Meni su se jeli burgeri. Uputili smo se pješke doma i malo smo se odmarali uz piće.

Putovanje - Znamenitosti - Drakulin dvorac u Budimpešti
Drakulin dvorac

Treći, ujedno i zadnji dan našeg putovanja smo se uputili do Starbucksa na doručak.Tamo smo konačno napisali razglednice i ubacili u sandučić. Prošetali smo se do Bazilike Svetog Stjepana i nakon toga otišli na tramvaj za kolodvor. Ukrcali smo se i krenuli natrag u svoj Zagreb, veseli i puni dojmova i s obećanjem da ćemo ponovo doći.

Kad sve zbrojim i oduzmem, ovo mi je stvarno jedno od najboljih putovanja do sada. Čak svim svojim prijateljima stalno predlažem da odu tamo. Makar na vikend. Relativno je blizu, cjenovno prihvatljivo, a stvarno je lijepo tamo. I dosta toga se može propješačiti. U ta dva ipo dana stvarno nismo stigli sve vidjeti. Dio toga planiramo vidjeti kada ponovo bude prigodno vrijeme za putovanje. A do tada? Do tada uživam u slikama, uspomenama i maštam o novim pustolovinama.

Putovanje - Smještaj - Vrti i ja

Veliki pozdrav svima vama. U pripremi je još doživljaja s putovanja. Do čitanja.